Pepparkakshelg

Hej!
Har haft en riktigt fin helg och tagit mina första 5 foton sedan jag kom hit, finally!
I fredags  kom Mella till mig, vi åt och sminkade oss, allt blir så mkt roligare om man är två! Sen åkte vi till stan och gick till CAB, där var det dålig dansmusik men jättemånga trevliga människor så det jämnade ut sig (Och dessutom, som vi fattiga au pairer säger, var det ju gratis att gå in). En öl kostar 15 euro, tänk på det nästa gång ni tycker det är dyrt hemma!
Efter frukost kl halv sex när jag och mella kom hem sov vi tills vi åkte till sv.kyrkan kl 13, Mella övade inför luciatåget och jag stöpte ljus med tanterna, väldigt mysigt :D
Sen kom en drös au pairer och vi pyntade Pepparkakshus, jag fick ont i magen för jag åt nog lite mycket av glasyren.
Sen åkte vi ett gäng hem till Linnea vi åkte olagligt många i bilen, spelade TP på franska (barnfrågor) åt tacos, såg Harry Potter 4:an och sen pocahontas bara för att den är så underbar!
Bonne semain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0