Världens bästa familj!


Vecka 44 var min underbara familj här i Paris, jag jobbade nästan inte alls för barnen och mamman var på semester i Normandie. Det betydde att jag kunde leka med familjen och Ljunggrens och göra massa turistsaker hela dagarna :D
Vi var i Montemartre och gick upp på taket till Sacre-coeur, vi besökte Versailles och tappade bort oss i den enorma trädgården, vi var på Musée d'Orsay, Père Lachaise och min familj kom och hälsade på min franska familj och åt Raclette, men det bästa var att bara få träffa dem och att få äta på resturang varje dag utan att bli ruinerad!
Min familj är bäst men jag saknar min fina bror ngt enormt ibland...det suger lite.

Kommentarer
Postat av: Åsa

2010-11-15 @ 16:27:28
Postat av: Åsa

Det var verkligen jättekul att få se hur du har det, men vi åt väl inte Raclette utan Tartinette. Raclette är ju en schweizisk osträtt som vi nästan åt på en av restaurangerna.

2010-11-15 @ 16:30:26
Postat av: mandi

HAHA, Åsa, hur kan man nästan äta något? ;)

2010-11-15 @ 18:45:49
Postat av: Johanna

Juste helt rätt det var en Tartinett, blandade ihop det eftersom jag i onsdags åt Raclett på Cell-gruppen, fel av mig och r♪2tt av dig, mkt ost på båda iaf :p

2010-11-15 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0