Födelsedagsvecka!

Nu har jag varit 19 år i cirka 5 dagar, Välkomnar mig själv till en onödig men förhoppningsvis rolig ålder!

I måndags bakade jag en klassisk mamma-tårta med sockerkaksbotten och massa gott, skillnaden var att nu var det JAG som skulle dela sockerkakan i 3 delar och på något sätt få ihop en god tårta. Jag lyckades dela tårta och fylla den med sylt och vaniljkräm, sen hjälpte flickan mig att dekorera den med jordgubbar, vindruvor och nåon konstig väldigt söt grädde. Den smakade inte som hemma men blev mycket uppskattad! Vi åt Carbonara och tårta på kvällen och jag fick ett fint halsband av familjen :D På posten hade jag fått presenter och kort från familjen och släkten som nu sitter på min gaderobsdörr :D

På min riktiga födelsedag var jag lite halvkrasslig, Mella var hos mig (efter skolan), vi följde med barnen till ridlektionen och bara var, jag avr barnvakt hela kvällen och Mella åkte hem runt kl 21.

I onsdags på kvällen åkte jag till Paris, under Triumfbågen träffade jag ett gäng glada svenskar (ca 10 pers), vi gick till ett träd och satte oss och pratade och drack lite vin, det hade regnat lite under dagen men höll faktiskt upp :D Runt kl 23 drog vi mot klubben 67 dit kom även Mimmi, hennes syrra och en norrlänning de hade hittat på stan när Mimmi hade svurit åt någon på svenska.

När vi kom var vi först vi hade inte riktigt fattat att klubben inte öppnade förrän kl 23.30. Runt kl 00.30 var det fullt pådrag och massa folk :D Vi dansade och pratade med trevligt folk på röktrappan, på något sätt blev klockan 5 innan vi drog hemåt. Innan jag tog morgontåget hem kl 6 så blev det lite potatismos hos Marcus.

Torsdagen blev sedan inte min mest alerta dag.

Take care!
Bisous

Kommentarer
Postat av: Maaaaandi

Baah, Johanna du är nitton bast ;) och jag är stolt över dig att du klarade dela sockerkakan i tre delar! Vet inte om jag hade fixat det alltså.. Saknar dig fortfarande men det fungerar ändå fint. Ha det superbra!

KRAMAR DIG HÅRT

2010-10-12 @ 09:44:24
Postat av: johanna

nix jag vet! Jag är sjukt stolt över mig själv och jag känner ett stort behov av att prata av mig lite med dej!!!! Skaffa Skype!!!

2010-10-13 @ 19:02:24
Postat av: Maaaaandi

Nu har jag skaffat skype :) fast jag har ju varken mick eller webcam än.. men det kanske kan ordnas snart :)

2010-10-14 @ 08:48:57
Postat av: åsa

ta hand om dej i stora världen, vännen!

kram!

2010-10-23 @ 14:58:20
URL: http://hnapna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0