Bloggare?

Något jag aldrig har förstått mig på är folk som skriver och läser bloggar. Vem vill egentligen veta en massa om någon annans privatliv man har ju fullt upp med sitt eget.

Jag tror att jag kanske har rådissat att läsa bloggar eftersom de enda jag har slängt ett öga på är typ "blondinbellas" och det är inte riktigt den typen av blogg som har inspirerat mig. Nu är jag själv här eftersom jag har läst och sett bloggar från andra resande kompisar. Jag har läst andra au pairers bloggar och fattar att jag inte ensam har problem med barn som inte gör som man säger, slippa vara själv gör väldigt mycket för ens självkänsla!

Jag kan också ha blivit inspirarad till att föra en liten blogg för att jag denna vecka har sett 16 avsnitt Gossip Girl. (Se den inte, inte en direkt upplyftande serie) Jag blev inte så inspirerad att jag vill bli den nya Gossip Girl men lite fundersam över hur lite som egentligen händer i sitt eget liv i jämförelse med en tv-seriekaraktär.

När jag har fått ner en sladd till min kamera kommer jag eventuellt ta lite mer bilder, det närmaste kommer det på sin höjd bli mobiluppladdningar och bilder snodda från FB.

Nu ska jag väl skriva ett riktigt inlägg

à tout

Kommentarer
Postat av: åsa

Ha,ha... roligt att du också börjat blogga, vi blir fler och fler :-) Ska läsa om din framfart i frankrike vännen... Kram!

2010-09-22 @ 10:43:10
URL: http://hnapna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul att kunna följa. Ska själv försöka åter komma igång med min blogg som legat nästan helt stilla det senaste halvåret

2010-09-22 @ 17:21:38
URL: http://bjblogg-bj.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja vi får se hur det blir, jag ahr den lite för att jag ska börja ta lite bilder :P

2010-09-22 @ 21:57:39
Postat av: Åsa

Men den sladden skickade vi ju för länge sedan...

Jag kommer förresten att läsa noga

2010-09-22 @ 22:27:22
Postat av: Johanna

ni skickade en sladd för lite, jag behöver ju den till kameran också :P



Jag ska kolla upp din blogg lite med BJ ;D

2010-09-22 @ 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0